sönsön

åh. darjeeling limited och lite chokladbollar till frukost är ju inte fy skam. hade en skitmysig kväll igår. först hos martina och kalle för lite grillning och inflyttning, sen vidare på blå som jag ju tidigare inte varit inne på men som jag nu inte fattar varför det dröjt så länge? visst, kanske inte min typ av människor där. men det var jazzkväll och bara så sjukt skönt gung. till en början, sen dog det ut lite, då gick jag hem. men still. så himla härligt kul hade jag igår. och innan satt fräki och jag här och lyssnade på gamla guldklimpar medan vi käkade jordgubbar. helt lovely.

dagen idag ser ut som sådan; ska fokusera på solen tror jag. så antingen knallar jag bort till odd och hänger på deras nya balkong, eller ligger på gräsplätten vi har rätt utanför på vår innergård, annars kanske jag är ambitiös och tar mig ut till några klippor så det går att bada. vi får väl se. ska hur som helst ut i solen idag. efter den här filmen.

jag saknar lillan. men som tur är kommer hon hit snart. så snart.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback