CRÄÄÄSH!

okej, nu är det såhärva. att min dator har pajjat. igen. suck, börjar bli ruskigt trött på detta alltså. men ger inte riktigt upp på min kära än, utan får lämna in den och hoppas på underverk som håller längre än två månader (senast jag lämnade in var i dec, då fungerade den i ca två veckor innan den pajjade IGEN och då var den inne på en datareparationsbyråwhatever till och med och ändå pajjade den. sen hos pappas vän som tydligen var mer haj på detta än datakillen då han fick den att fungera bra. i två månader då, eftersom att den nu alltså är paj igen..) suck. är så trött på trasiga tekniska saker. tänker nog tjata hit min underbara mest tekniska vän jag känner när han är tillbaka från göteborg. haha. så får vi se om han kan worka sin magic på min barbara. gillar den ju verkligen, så vore förjäkligt att behöva köpa en ny. är mest orolig nu för att jag inte ska kunna spara bilderna som ligger på den. för som vanligt är jag otroligt sämst och inte har lagt över dom någon annanstans än på just min väldigt opålitliga hårddisk i datorn. suck.

hur som helst. detta betyder alltså mindre uppdateringar här en tid framöver. får låna johannas dator from time to time. men det är ju som sagt var hennes, så därför blir det inte så ofta som innan. på ett vis är det ganska skönt. idag har jag gjort annat än att ligga och se på film och smallville hela dagen, tillexempel. mycket bra. jag har både handlat lite,varit på loppis (haha cecilia jag faller dit..) med jossan, ritat lite och mja.. pysslat en massa hemma. jätteskönt.

ikväll har jag och min kära roomie gjord gudagod mat ihop också. vi gjorde vegpaella. så jäkla gott. och så egengjord jordgubbssorbet till efterrätt. fantastiskt vad kreativa vi kan vara en sån här lördagskväll.

har förövrigt även kommit på en fantastisk idé om hur jag kan använda min andra sida av kroppen! jag har en fin bild i mitt huvud om hur det kommer se ut. ska skissa lite och söka inspiration så får vi se vad jag kan åstadkomma. men det blir en överraskning tills jag faktiskt är klar. som senast. så varför spoila i förväg? nja. ni får helt enkelt vänta. hur som helst kommer det bli vackert. (förlåt mamma som jag veeeet inte gillar tanken med tatueringar så mycket. men den här kommer bli kickass-snygg! (äääven denna, för det är den första också!) promise!)

nåja. en liten update över läget. och ja. nu är det nog dags för mig att sova strax. i allafall sluta hänga vid datorn och kanske fortsätta rita. eller möjligtvis läsa i min väldigt varma och mysiga bok som jag bara blir mer och mer kär i. har läst flera timmar idag. och den är bara helt fantastisk.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback