dödens lördag

okej here it goes. gårdagen var riktigt rolig. kul att träffa nya människor och jag fick diverse olika smeknamn under kvällens gång. hur bra som helst. det dåliga var dock att jag landade hemma igen klockan halv 3 tror jag det var. så dagen idag har alltså varit dödens lördag. jobb 8 timmar och det var inte sådär stille och härligt som det annars kan vara på jobbet. nejda! jag stod i kassan 7,5 timmar idag. de resterande 30 minuterna var jag på pause (och käkade min välförtjänta jobba-på-lördagar-som-ingen-annan-måste-panini-med-mozarella-och-soltorkadetomater). så jag är sluti fötterna, i huvudet och överallt! tror därför att kvällens egentligen planer att dra ut till Röa och hälsa på pojkarna blir inställt. utbytt emot lite hederlig ben & jerrys och en film i vår fina soffa ihop med mina fina johanna. det tror jag det blir. OCH sova tidigt. faktiskt. det ska bli skönt. har precis tagit min varmaste dusch på länge och krypit ner i mina nytvättade (älskar nytvättade mjukkläder!) mjukbyxor. hår i en tofs och inget smink. det är egentligen så en lördagskväll ska spenderas! dumheter att tro annat. hah! hur som haver. ska försöka få tag på thomas och ställa in vår kvällsdate nu alltså. om han bara kunde svara då jag ringde. får bjuda över pojkarna hit på frukost/brunch imorgon istället. hoppas det duger och jag inte behöver känna mig som en allt för stor svikare. men jag behöver verkligen ta det lugnt! är helt sliten.

kärlek till er alla mina kära kära
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback