eget internet shalala lala

finally har vi alltså fått eget internet. och det firar jag med en uppesittarnatt med mig själv. lovely, precis som på gamla dagar. men då hade jag alltid thomas, cassandra eller matilda vid min sida. dom kvällarna/nätterna/morgonarna gillade jag otroligt haha. flöta med cola och chips och tidigt morgonpromenader för att hålla oss vakna. minns gott mina och cassandras knäpptimmar då vi hade varit vakna i två dygn och började hallucinera på grund av tröttheten. även alla statoilbesök med thomas. och lekparken med matilda. åh. fina uppesittare är deiligt.

hur som haver. tusen tack till käre thomas för hjälpen att installera allt idag. och då vi inte hann fixa låst internet så kan nu alla stackars grannar vi stulit av ett par månader alltså ta igen nu och ladda sönder vår uppkoppling. finfint. han fick lite god kvällsmat som belöning. det är en himla bra deal.

återupptog en kär gammal kontakt idag förresten. mitt augusti/septembergöra förra året. smallville säsong 6. yum. jag blir alltid lite kär såfort jag ser det. en sån mänlymän ska jag ha. som räddar världen och som är snäll emot alla nästan. fast helst lite badboyattityd så jag inte tröttnar. men bara pålåssas. för egentligen ska han vara snäll och inte ha något emot att göra små extra sötsaker då och då. så man blir lite extra förälskad. hum. finns ens sånna karlar? jag hoppas på det. annars får jag ha min framtid alene och leva ut alla mina drömscenarier i mitt liv som ajg skulle vilja uppleva. bland annat den där författardrömmen i paris med spetsgardiner och svarta katter och lite för lite mat i kylen. eller kanske borde jag starta ett bageri direkt? hur som helst. alene kanske inte är så tokigt tills vidare?


kärlek

lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Grattis till internet. Så skönt för oss som vill kunna nå dig.

Kram

2009-03-04 @ 11:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback