FÄÄÄM

okej. kom nyligen hem från min femte promenad den här veckan! FEMTE! och det är bara tisdag! alltså jag älskar oslo och det fina vädret. har ju alltså gått både till och från jobbet idag. först en promenad på 45 min och sen en på 30. sen gick jag och martina i en timme nyss också. åh, jag älskar fint väder. får sån energi. men nu är jag helt slut efter att ha gått och gått. plus att jag har världens träningsvärk i ryggen då jag kånkade alla väskorna igår. hjälp. kan inte böja mig knappt haha. men det var det värt, har sjukt mycket mat hemma nu plus lite sommarkläder. precis vad jag längtat efter. och min spanienklänning. yes, finally sitter den som ett smäck, jag är duktig, jag lovar!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

fast du är underbar också glöm inte det.. och ljuvlig och fin och mysig och bäst i världen.. så duktig är bara liksom ett sådant där extra plus som inte är viktigast. Viktigast är att du är just du och det är du alltid!

2009-03-17 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback