kändisonsdag & koselig kveld

okey, så igår på jobbet stod jag och gjorde mitt som vanligt. fixade med lite nya varor och ja, grejjade loss lite. se vandrar någon in som jag känner igenom så sjukt mycket. och yes! mikael nyqvist går in på mitt h&m och börjar prova halvsnygga kepsmössor! kollar lite på mig och sen vandrar vidare. tyvärr köpte han ju inget av mig men i allafaaaaaall. kul med lite annorlunda händelser på jobbet i allafall.

gårdagskvällen gick inte av för hackor heller faktiskt. var hos jossan och lagade/käkade god mat och drack lite vin. båda två börjar sent idag så tänkte att det är ju lite mysigt. sen ringde martina och ville också komma bort. så vi hade en skitmysig kväll faktiskt. trillade väl in här hemma runt tolv eller så, men var inte speciellt trött så jag satte mig vid datorn och diktrimmade ihop med thomas till halv 4. haha. fantastiskt vad kreativ man kan vara på natten.

ska strax ut och gå med de två damerna från igår, sen krubba lite och dra iväg till jobbet för min näst sista dag innan ledigheten och min näst sista dag på herre/ungdom övrhuvudtaget. känns jättetråkigt för jag trivs verkligen. hur som helst så ska jag vara på dame nudå. får se hur det går utan att beate är där. hon som styr och ställer och visar mig allt hur det ska göras. så att stå på egna ben på en helt ny avdelning nästa vecka blir läskigt men kul hoppas jag. tar egentligen ett tag att gilla en avdelning, ett tag at tkomma in ordentligt. så kommer inte hinna charmas helt av dame under bara en vecka förmodligen, men ill give it a shot.

nu ska jag hänga tvätt minnsan. så kul har jag på torsdagsmorgonen.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback