lördagslalz







okej, gårdagen blev som sådan; efter jobbet bestämde vi oss för att NEJ, för trötta för att åka till Röa och thomas-hälsa-på. istället gick vi och köpte välförtjänt ben&jerrys på 7eleven och tänkte ha en lugn kväll. men vi fick spontanbesök av sara och hon och jag satt och pratade till klockan var kanske 2? helt klart lika mysigt som att se på film och slöa. johanna hade migrän och sov bort hela kvällen  tyvärr, men inget att göra åt. efter sara gått vaknade min woman till liv hur som helst. och jag och fröken sunshine hängde en stund. sen gick jag en promenad med käre lärz, hur bra som helst och oslo igen snart! sen tillbaks hem till johanna. klockan var då ca halv 4 denna härliga lördagskväll/söndagsmorgon. då bestämde vi oss för att käka fisksoppa (som fanns kvar efter saras matlagning några timmar tidigare) och dricka mitt sista vin. dansa på bordet och på med johannas löshår. därför ser jag ut såhär. somnade ca halv 6. shit. underbart bra kväll haha. jag tycker otroligt mycket om människor som gör mig lycklig. på alla möjliga vis. och jag är väldigt tacksam över att ha funnit så många fina människor på så kort tid. johanna vill jag nog aldrig släppa, och jag vill att alla andra ska få träffa henne för att hon är en sån person som jag är stolt över och vill dela med mig utav så att alla får chansen att träffa fröken sunshine. precis så är hon. och fick även så fin kontakt med sara igår. och finally träffa lärzthemän. helt bra kväll med bra folk alltså. nu ska vi käka frukost, dricka dagens andra kopp te och börja städa. åtminstone snart.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Tjing för att träffa Johanna!

2009-03-08 @ 16:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback