mandag

heyheyhallåbloggen (vem var det nu som sa så? var det bert ljung? hur som helst..)
det snöar! kan det någonsin sluta snöa i oslo? huah. jag vill ha lite vårkänsla nu alltså. svårt att föreställa sig att det någonsin kommer bli vår. men esch, snart så, hoppas jag.

sitter och käkar lite grötfrukost nu i allafall. efter att ha varit lite morgoneffektiv. har diskat, gått ut med alldeles för mycket sopor (måste bli duktigare på det så jag inte behöver slänga 3 påsar åt gången. äckligt) och nu strax ska jag skriv brev. funderar även på en film. och en promenad till affären för inköp av lite toapapper och liknande. desvärre snöar det ju som sagt, så jag har ingen vidare pepp inför just den promenaden. men på med vinterjackan igen så ska det nog gå fint.

igårkväll satt jag och johanna uppe men var ganska osociala med varandra. hon med lurar och såg på lost, jag med lurar och lyssnade gamla underbara 90-talsklasssiker. förstår inte att jag fortfarande kan hela solid harmony - i'll be there for you. haha. vet inte om det är lite kul eller mest skrämmande. hur som helst. det blev även både daze - tamagoschi och alexia - uh lalala. så en fin nostalgitrip indeed.

vill egentligen fota lite idag, men är ganska begränsad på grund av vädret. vi får se. fota i hemmet känns lite uttjatat? och de där kända posebilderna är inte lika kul längre då håret är som det är. MEN! (oj vad mycket styckeuppdelningar det blir nu, ganska ovanligt för mig faktiskt)


har två saker att säga nu förresten. som jag glömt. lasse w var fint, även om jag gick hem lite tidigare än han slutade. men behövde verkligen bara gå hem. och sen att jag bestämt hemfärd. så förhoppningsvis (om inget strular med jobbet och så) så ska jag hem den 13-16 (åker tillbaks till dear oslo på måndag morgon tror jag, börjar sent, så det fungerar ju). ska bli sjukt skönt faktiskt. bryta oslobubblan en aning. i like. dessutom komma hem och äta riktig pizza! har inte käkat snabbmat EN ENDA GÅNG sen jag kom tillbaka hit efter jul. så det ska bli ruskigt gott faktiskt. gillar latheten att bara gå bort till sandviken centrum och besöka mina favoritbagare i det lilla (gula?) huset. hah. jomenjustja.


later on darlings.


kärlek

lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Men åhhh nu blev jag också sugen på värmlandspizza.. :)

2009-03-02 @ 15:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback