oslosun shine on me

böööööh! idag är det underbart väder. blev lite bitter när jag anlände till ett grått oslo igår. men lyckades ändå överleva dagen utan solenergi. jobbade som jag brukar och sen gick jag till svenska föreningen (johannas beställning! "evelina, kom till föreningen och ät med oss"). fick god mat i goda vänners lag och sen gick jag hem och såg smallville lite för längre som vanligt.
och idag vaknade jag alltså upp till strålande solsken! blev så peppad att jag bestämde mig att ta en promenad till jobbet istället för att trikka. trodde det skulle ta längre tid än vad det gjorde så gick en massa omvägar för att komma dit i lagom tid. tror min morgon promenad blev uppåt 45 minuter. och sen efter jobbet gick jag även hem. ååååh. jag älskar vår. det är jobbigt med människor som kryllar och att alla går miljoner km/h saktare än jag så jag måste sicksacka (då de även tar upp hela trotoarerna). men det spelar ingen roll. älskar vackert väder! ska försöka få med mig någon brave soul ut på promenad snart också. jag vill inte missa ett sånt här fint väder alltså. i just luuv. men tills jag får tag i något sällskap sitter jag här. kanske ska käka lite paj som farmor skickade med mig också. det är ju så gott. mja. det ska jag nog.

förövrigt, helgen hemma i svea var hur fin som helst. träffa alla kära, vädret var fint även där och ja. jag blev bara glad av att vara hemma. oftare it is!
kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback