sjewkah

okej. prutt. såhär går det alltså när man försöker vara duktig och jobba järnet fast man är krasslig. jag går istället under och åker hem efter halva jobbtiden. onödigt! men jag kunde verkligen inte vara kvar. mitt huvud väger säkert 50 kg nu och mina halsmandlar är feta som sumos. alltså. det gör så ont. såfort jag rör mig gör det ont. och i halsen. och i huvudet. och i nacke och rygg. och så fryser jag. och ibland svettas av feber. crap. jag hatar sjuka. det är tråkigt och jag vill jobba. för mitt jobb är kul. men inte när jag är sjuk. så ska väl försöka kurera mig och sådär någon dag. helst skulle jag vilja ha en knight som kommer med nudelsoppa och te med massa honung i till mig. men tyvärr är jag helt out of those så jag får klara mig själv. göra egen nudelsoppa och eget te med honung. vara lite butter medan jag gör det, men sen inse att jag ju faktiskt klarar mig själv. jo precis så kommer det gå till. huah. men just nu är jag frusen och skulle trots min fasta ståndpunkt behöva lite värme av någon varm. helst min katt tror jag. crap igen. varför ska han behöva ligga i karlskoga och gotta sig när jag är här och är needy? suck. jaja. och jaaa, det är okej att tycka lite synd om sig själv i ett sånt här moment. sjukmoment. då ingen peppning hjälper. utom kanske nudelsoppa. mja. får se till att skaka fram lite sån nu direkt.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh sötaste sötaste lilla stumpan.. i bland är du för långt bort tycker jag.. krya på dig.



kram

2009-03-18 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback