bliblu

tror jag sovit maximalt 4 timmar per natt sen jag åkte till karlskoga. sådär halvbra. jag mår illa av trötthet. sitter på bussen tillbaka just nu. står stilla i karlstad och jag lyssnar looptroop. det känns så örebrobussen med dom. åkatillskolanfeeling. och struggle continues är en fin skiva indeed.

ska nog sova några timmar när jag anländer i oslo. skönt att jag fick sitta själv i mitt säte. då kan jag i allafall breda ut mig och slippa ta hänsyn. men kommer säkert inte somna förrän jag kommer hem. sovabuss känns sådär just idag. men somnar säkert en stund av ren utmattning. vi får se. me nu looptroop.

känner mig ganska tom just nu. men det är nog för tröttheten också. eller för att tjejen framför mig precis fällde bak sitt säte så jag inte kan ha upp skärmen ordentligt. suck. hon frågade och sådär, men jag borde sagt nej. hon kan väl sitta någon annan stans om hon ska luta bakåt? då jag är den enda som har dator igång kunde hon gärna sattit sig någon annan stans så det här ilandsproblemet ite hade stört mig och gjort mig tom. fast tror att tomheten handlar om så mycket annat egentligen. men det orkar jag inte börja gräva i faktiskt. för såfort jag landar i tigerstaden är det lugnt igen. jag saknar tigerstaden.

jag vill verkligen ut och resa snart ocskå. även om det bara blir en kort. en weekend i paris kanske? tors-mån. hur mysigt vore inte det? jag vill dit på sommaren och vara romantisk. vore så himla mysigt. mja. okej, det hörs att jag är trött. massa tomt babbel. för nu är det tomt. som jag sa tidigare. och jag är lite hungrig också. bäst att lyssna fruits if babylon.


kärlek

lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback