blöbb

idag när jag vaknade fick jag reda på något. och då kom jag direkt att tänka på en (av många) väldigt fina regler vi hade på TG29 när jag bodde där. men just nu vill jag inte och tänker heller inte tänka på det alls. faktiskt. istället ska jag snart skynda iväg till jobbet. börjar tiydligen tidigt idag istället. men ska bara jobba 4 timmar likaväl då jag sen ska möta upp fina kösäjnen på station och fika med henne en stund. sen bara hem, packa, och sen ut med jobbet. ska bli ruskigt kul att göra något ihop. för det gör vi ju egentligen aldrig. inte hela gänget i allafall. mja. vädret är sådär, men har protential att bli fint. så jag fortsätter hoppas. förövrigt är det mysigt när gamla kontakter dyker upp igen som de gör då och då. då blir jag glad och minns tillbaka med värme. faktiskt. såna där kontakter som ehla tiden ligger och gror och ibland blommar ut. börjar få sommarkänslan 05-06 tillbaka. det är något med sommar..

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback