K to the arl to the skoga!

åh, älskar att vara hemma! underbara sommarstad. har som vanligt hunnit med en massa mysiga grejer. varit på min systers spelning och detektivbyrån. hängt med bubba på campus i örebro. åkt kundvagn. lunchat hos farmor och farfar. hängt i örebro med kusin och syster. shopdejtat med sanna. sett film. träffat nadine och teat. åkt bil på natten. hälsat på lovely kattungar. promenerat. tagit lite bilder. och snart ska jag och spela minigolf med underbara syskonen hanna och josefin tillsammans medmin syster. ska även hinna träffa farmor och farfar en snabbis till. och min londonbabe också. ja. detta blir som vanligt en händelserik tid i min bästa stad. tänkte hinna tatuera mig. men tror det skiter sig faktiskt. nu är det lunch.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: lovisa

tatuera? din lilla searcher! vad nu?

2009-05-25 @ 01:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback