lovely weekend

okej, så jag har haft en helt fantastisk helg. torsdagen gick jag ut ihop med fräki och en vän till henne. först var det mest rastlöst då vi itne visste var vi skulle ta vägen. sen hamnade vi någonstans på national och det var helmysigt. lite dans och sen en nattpromenad. åh. fin kväll. hah.

fredagen var vädret strålande så jag for ut till röa för att besöka mina fina pojkar där. bara två hemma, men det var alldeles lagom. låg ute i bikini hela dagen. underbart väder. sen grillade vi och ja. det var väl det ungefär. jobb hela lördagen, men det gjorde inget, bra cash plus att vädret ändå var ruttet. hah, börjar att inte ta det personligt längre alltså. det kan alltså vara bra väder när jag är ledig och tvärt om också. äntligen. hade börjat bli lite orolig om jag muckat gräl med vädergudarna för mycket. hur som. bra lördag. kvällen spenderades ihop med min kära martina hos hennes jobbarkompis på töyen. inte varit där innan så det var mysigt. blev en tidig kväll också. det är bra.

idag är planen att ta ännu en tur till röa. där vill jag vara mycket i sommar. känns som hemma mer. lilla karlskoga-känsla. och ja. bra pojkar också. så det blir nog endel häng där i sommar i suppose.

nej, kanske ska diska resterna av mastodontdisken jag tog igår (tog förövrigt 30 minuter, fatta disken!) så att det är rent och fint när johanna och andreas kommer hem sen (tror dom kommer idag i allafall? oj, jag har ingen bra koll känner jag. men men). sen göra lite lätt lunch och sen bysykla mig ner till national och vidare till pojkarna på röa. det är planen.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

sommarställen är bra att hitta.

:)

kram

2009-05-04 @ 08:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback