suttonde mai

åh i löv! vilken kickasshelg jag haft alltså. detta fenomenet är det häftigaste jag sett i hela mitt liv. jag vinkade till kungen, och han vinkade såklart tillbaka. sen har det varit parkhäng hela dagen nästan. även varit på promoespelning under kvällen. såg ett band som hette något med pony och dom var hur bra som helst. hunnit med 3 pizzor den här helgen. fint det. och gårdagen var också himla mysig. först eurovision i Röa ihop med massvis av schlagerfolk och sen in till stan på gayklubb fast bara till ingången tyvärr. fullproppat. nästa gång, så kul ju! norge vann ju förresten, så himla fint! hääh. även om jag gillade svenska bidraget riktigt mycket. och ja, några till. island? jaja. josse har varit här hela helgen förresten, och det har varit så mysigt. hon ska förmodligen flytta hit till oss sen i början på juni. det blir finest det också. mjaaaa. och ikväll har vi suttit och druckit vin på uteplatsen och lyssnat på looptroop och käkat pizza. det är så himla fint. hunnit träffa gamla sandefjordsfolk också. och även blivit dubbad till norsk. är inte livet fabfabfab? bilder kommer såklart, men inte ikväll.

hem i helgen. det blir N I C E!


kärlek

lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Jag tyckte Norges bidrag var jättebra!

2009-05-18 @ 07:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback