tjött

idag är jag bara dödstrött. igår med. det brukar shapa upp framåt eftermiddagen. men jag sover helt enkelt för lite. jag som alltid varit morgonpigg. men inte nu. hur som helst. jobb snart, och imorgon börjar jag sent = sova ut. luvs. annars händer det inte så mycket. är ute hos de fina Röapojkarna nästan varenda dag haha. såg eurovision igår och kände mig genast ganska homo. men det var mysigt i allafall. sen dunkade en russbuss(som vanligt) förbi och stannade till på parkeringen utanför och dunkade lite till. himla trevliga de där russbussarna haha. shit, va synd att vi inte har en sån tradition i sverige alltså. hade ju varit sinnessjukt kul att studenta då.

förövrigt har jag världens skypelust, familjen, släkten, alla vännerna. komigen. ring ring.

jobb som sagt. fast idag har jag inga bra kläder alls. blö. och jag ska nog ta en promenad till jobbet faktiskt faktiskt.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag finns på skype nästan always numera när jag har en skype-telefon. Call me! Vi måste ju planera lite inför next weekend. Du åker hem då va? / K

Postat av: Anonym

vad är en russbuss? haha

2009-05-13 @ 23:08:07
Postat av: cecilia

HEJ JAG SAKNAR DIG!

2009-05-16 @ 10:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback