up to the date

alltså my baby is back! shit, trodde inte att jag skulle känna mig såhär tom och handikappad utan men det gjorde jag. aaaaaah min dator är tillbaka, nu kan jag skypa med omvärlden igen, jag kan lägga in mina bilder utan att de tar för stor plats, jag kan se klart på alla mina serier gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah så löjligt glad över en teknikpryl. wöwöwö

hur som helst. jobbar till 16 idag. sen ska jag i princip bara hem och vända. för sen bär det av till Röa. varken thomp eller franz är hemma men vad gör det när storebror hindersson är där. vi ska hänga ikväll och dricka vin och prata om livet, hah, ska bli riktigt nice. en lagom fredagskväll liksom. det blir fint. hoppas vädret är nice imorgon också då jag ju faktiskt har en ledig fredag. jojo.

förresten, tror jag ska hemöver helgen efter 17 maj. vad blir det, runt 22a? där nångång. så vet ni.

njä, nu bär det av mot jobbä. jobbat sjukt mycket mer än jag brukar denna veckan = cash! yesyesyes.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

åh, hoppas du får det jättemysigt!

Vi har vackert väder i dag. Det är skönt. Jag ska försöka vara ute i trädgården. Cecilia är här fast hon är inne på stan just nu. Tove kommer också hit. Det ska bli roligt.

älskar dig

kram

2009-05-08 @ 08:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback