berg&dalvana

eftersom att jobbdagen igår kändes skit då jag inte var effektiv nog att hinna allt jag skulle var jag inte alls sugen på att jobba idag. och att jag dessutom var vaken till klockan 5 i natt gjorde inte saken bättre alls. men väl på jobbet (och detta är ett fenomen jag lovar) hade jag världens kanondag! tror det är sådär, att ibland har jag en skitdag, sällan, tror jag haft kanske max 10 på hela det året jag jobbat där, så inget att klaga på egentligen. men hur som helst. efter en sån dag brukar jag alltid vara laddad att göra mitt allra yttersta för att nästa dag ska bli great. och idag jobbade jag med finaste andrea och vi är ett sjukt bra team. vi hann så mycket att jag blev chockad. jättestolt över mig även om anledningen är löjlig. men var bara så gott att gå därifrån och har gjort inte bara de uppgifter jag inte hann igår, utan även de uppgifter som var kvar att göra idag, plus extrauppgifter vi fick av andra PLUS alla nyheter OCH rydda fintsomfan. alltså. vi hann kanske dubbelt så mycket som jag hade planerat att vi skulle hinna. trodde vi skulle rydda slarvigt, inte hinna några nyheter alls och även itne bli klar med uppgifterna vi skulle. MEN vi var så jävla bra och jag var effektiv och hon också och wow. anledningen som sagt är löjlig, men jag är en list-person. jag får en tillfredställelse varje gång jag får stryka något på en todo-list. och att jag då idag fick stryka ALLT och lite till var ju rena heaven. så imorgon går jag in för att inte göra något. bara sälja, vara trevlig och tillmötesgående och ha en bra dag på jobbet. för allt vi skulle hinna är redan donedoddelidone. yes. var bara tvungen. att uppdatera. så ni vet att jobbet är underbart, åter igen. lugnet har lagt sig i lejongrottan. så att säga. läste gamla inlägg idag också förresten. jag var mycket bättre på att skriva, då, för jag orkade, och vågade skriva känslor. nu är det bara dravvel, i allafall här. men det gör inget. i allafall här.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback