change of plans

okej, en smärre planförändring gjorde att jag har kvällen fri - och då istället träffar favoriterna 23e nångång nästa vecka - och ska därför iväg och träna snart. blir nog inte så hårt då jag är dödstrött idag. men springa lite i allafall. kanske lite styrka också. den här ölmagen som sommaren skapat behöver röra på sig. hur som haver. nyss hemkommen och undrar varfasen sanna är någonstans?! all gone och svarar inte på telefonen. förmodligen jobbar hon över, som hon alltid gör, men jag hade velat att hon var hemma så vi kunde sällskapa ner till n to the autilus. jaja. får går ner själv. tänkte se ett office avsnitt först bara och pusta ut. käka lite mandariner och dricka te för att komma i rätt mode. wellwell. morgondagen bjuder på date med jos och sen jobb (längre än jag egentligen skulle, men det gör ju inget då jag - för att understryka detta åter en gång - luv my job). mja. blir en bra dag. och jag börjar på att undra när jag egentligen ska packa? tiden får helt enkelt utvisa det. inte idag i allafall. det har jag inte tid till. jag väljer att preoritera folkens. gröt kanske vore gott. och herregud vilket meningslöst inlägg. kanske borde skriva något bra som avslutning för att försöka rädda detta. eh. idag fick jag lite upplärning. eller, jag och dani övade vm:ande ihop. hon är bra på att visa vad jag ska och inte ska göra. så det är kul. får massa inspiration, och blir även grymt frustrerad då jag har svårt att se såna lösningar som hon ser direkt. jag är van att vara lättlärd men detta handlar om att se hela picturet och då blir det klurigare. hru som helst en lärorik dag. ja. bättre avslutning får jag inte till den här gången.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback