Body Shop Vitamin E



måste bare berätta om mirakelkuren bodyshop har. det är serien med vitamon E i, helt fantastiskt. luktar som himlen och min hud är babylen. haft den i ett år eller så och i wont stop trots att det ju faktiskt är lite dyrare med bs. men då min hud ju är som sandpapper from time to time, speciellt under vintermånaderna, så behöver jag detta för att vara fresh. apoteket har rätt många bra också, också lite dyrare dom bra krämerna där, men det som väger över med den här serien är ju just att den smells like heaven. så ja. julklappstips kanske? hur som, nu ska jag dricka honungsvatten i hopp om att få igång halsen lite, se klart på transformers som jag inte orkade igårkväll och sen ta en långpromenad för att försöka få bort träningsvärken. pratade nyss med kajsa my love på skype också, hade en liten morgonupdate. så mysigt att kunna skypa och ringa vännerna världen över. verkligen. och honey är så glad för din skull! ang. Allt vi pratade om. haha

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback