flow

okej. dom senaste dagarna har jag haft ett sjukt bra flow när det kommer till att välja bra filmer. kom fram till att jag ska ha en period där jag bara ser nya filmer. eller, filmer som är nya för mig. med andra ord, filmer jag aldrig sett tidigare. det började bra, såg på slumdog millionaire (jag vt hundra år efter alla andra, men vad spelar det för roll). sen såg jag på milk igårkväll. shit. den var verkligen stark. och bra. och sean penn är underbar. likaså emile hirsch. åh. jag gillade den. verkligen. nästa film att se är förmodligen vicky christina barcelona. får se vad jag tycker om det, kanske bryter den mitt flow, har ju aldrig gillat woody allen. men ja. den ska helt klart få en chans. just ja, såg ju även underbara älskade för första gången. tragisk och jobbig. och mikael nykvist gjorde samma roll han gör i alla filmer. men en helt okej film. så senaste dagarna, då jag varit alene medan sanna gjort sverige, har bara gått i filmens tecken. men nu snart ska det bli ändring. och nu i veckan slutar även vårt internet att fungera. så det är ju egentligen kanon. då kanske jag faktiskt tar tag i saker och ting. yes.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback