flyttdöden

okej. idag har jag dött flyttdöden. imorgon ska jag göra detsamma. jag är så trött i hela kroppen nu så jag vet inte var jag ska ta vägen. men hur som helst är sanna fantastisk som orkat med mig idag trots min trötthet då jag ramlade hem runt 4 imorse. julbord dagen innan man flyttar är alltså inte en superbra idé. inte min bästa någonsin. men vafan. det går bra. imorgon kommer gå fantastiskt. vi ska gå upp tidigt och grejsa hela dagen. så det kommer gå great. fick dessutom hjälp med helvetesgarderoberna idag av två favoritblondiner. johanna och josie gjorde kjempe insats så det är jag så tacksam för. inatt ska jag sova i vardagsrummet för första gången. fine, har väl sovit ett hundratal gånger i soffan, men nu har vi flyttat ut sängen i vardagsrummet för att vi ska kunna städa sovrummet och stänga där sen. superintressant. verklgien. mja. sitter och väntar påatt tvätten ska bli klar så jag kan gå och lägga mig sen. ska bli så sjuuukt skönt verkligen. och hela veckan nu ska jag bara rensa, städa, plocka. om vartannat. såfort ajg inte jobbar, såklart. men ska sortera ur min garderob. för idag insåg jag att jag kunde fylla hela mitt rum med kläder. det måste rensas. jag använder säkert inte ens hälften. shit. livsfarligt att jobba i butik alltså. nej. ska gå in och stressa tvättmaskinen lite så det blir klart snart.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Lycka till med flyttandet!

jag tänker bli lika smal som du så jag kan ärva alla dina kläder som du tröttnar på.. och om jag säger DING! i dag så fattar du väl vilket mål som jag uppfyllt. Jag är mycket glad!

kram Mami

2009-11-30 @ 09:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback