ingen söndagsbitterhet

trots det faktum att det spöregnar ute, att jag är trött och inte ätit någon mat än idag är det ändå en fin dag. jag ser på 21 jumpstreet säsong 2 och njuter rätt gott av att vara själv hemma. förvisso kommer sanna hem ikväll, vilket blir jättemysigt, men ibland är det ju också skönt att vara alene. dessutom är serien jag ser på kickassbra och så retro att jag inte vet var jag ska ta vägen. ge mig åttiotal med underbart fula frisyrer och för korta tröjor! annars, ja, dagen igår blev ganska lugn. var hos maja hela kvällen och firade hennes födelsedag. riktigt roligt och kul att hänga med mina bästa jobbgirls privat också. när klockan var kanske 2 valsade jag hem från maja. orkade gå imponerande långt i mina highheels men till slut fick jag ge upp och ta taxi hem. taxikön var ett hell och fötterna värkte, men fick trevligt sällskap av en norska som skulle åt samma håll så vi pratade bort lite väntetid i allafall. landade hemma runt halv 4 (sa ju att kön var lång, och hade jag haft alternativet hade jag gått hem, men fötterna strejkade totalt efter 20 minuters promenad.) hur som helst. förrutom serien tänkte jag nog städa lite hemma idag. ser ut som skrutt och när sanna kommer hem ska det vara fint. annars ska jag ta en långpromenad när vädret är bättre tänkte jag. om det blir bättre. annars kanske jag ska ner och löpa lite på bandet. eller kanske skriva lite brev också. har varit väldigt dålig på det på senaste tiden. jag vet många som ska få finfina brev.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback