önskelista

okej, tänkte att det börjar bli dags med en önskelista eftersom det börjar bli jul och jag vet att vissa (pappa?) inte vill vara stressad över vad man ska köpa och sådär, så jag tänkte att nu är jag ute i jäkligt god tid. har inte så mycket egetligen, har dålig fantasi (vilket är en uppmaning till mamma, skicka önskelistamallen, den är bäst!). men hittills har jag i allafall skramlat ihop detta;

- symanskin
- carolina liar's album
- greys s 4&5
- kristallkrona, helst en sån gammal fin & skitsnygg
- gitarr
- små usbhögtalare
- fina koppar m. fat på lagerhaus (dom rosa och turkosa? tror jag det var. mamma du vet vilka jag menar!)
- disney klassisk box
- spel: kinaschack & kalaha
- johan glans insmord i smör (eller bara hans dvd)
- alla säsonger av smallville
- ugly betty s 2
- ett fadder-djur
- allt med tim burton (dubbelkolla gärna med mig vad jag redan har!)
- allt med johnny depp (samma sak där)
- elvisp
- blender
- mbt-skor
- office s 4&5
- lite parfym också; paris hilton heiress, halloween
- bakboken som hon leila gjort, piece of cake
... typ

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh, vad bra det är att du är ute i god tid!!!! me like.

2009-11-03 @ 10:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback