söndagsbitterheten

jag är tröttare än hundra hundar, för igår mina vänner var vi ute och svirade ett par timmar. självfallet hade jag skyhöga skor som mördade mina fötter successivt under kvällen. förvisso somnade jag relativt tidigt för att vara lördag, tror jag sov vid halv 3 eller så, tror jag? men idag är formen halvbra. och då kan man ju undra varför jag valt att träna just idag. suck. jag orkar inte. och ska vara där om en halvtimme. böh. jag vill nog avlida. men jag tar mig i kragen och går iväg. gör något med dagen. kommer garanterat kännas awesome sen efter. eller så är jag fortsatt tröttare än hundra hundar. vi får väl se. hur som helst är jag sjukt duktig som inte skippar det. förkylning får jag ta hand om senare.

Kommentarer
Postat av: C

Hundra hundar är ju pigga!

2009-11-19 @ 09:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback