SPÄCK

nyss hemkommen från träning med susen. skitbra pass faktiskt. trodde inte att jag skulle orka iväg idag, och sanna var opepp för hon mådde sådär och hade dessutom redan varit iväg idag. men sen peppade vi varandra och drog iväg. och fy fan va skönt! så nu är jag slö i hela kroppen, har precis käkat lite mozarellaost och mandariner. ska göra lite te sen ta en dusch. kanske fotbada lite idag också? vi får väl se. hur som helst. har bestämt mig för att ha tömmatanken vecka, vilket egentligen är fel uttryckt men efter en eller annan böjning från sannas håll bestämde vi oss för att den skulle heta så. men om mamma skulle bestämt samma sak skulle den heta kajsavargvecka. så ja. det ska jag ha. äta ur skaffariet och köpa så lite mat som möjligt för att vi inte ska ha massvis att flytta med oss sen. eller ja, inga onödiga prylar att slänga i allafall. köpte godaste nudlarna på hörnbutiken också. yum. och ja. resten av veckan ser ganska full ut. imorgon ska jag träna innan jobbet. sen jobba 14-20.30, sen på torsdag ska jag ut och käka med favoriterna (23 blev lite för sen den här månaden), fredag är det bursdagsfirande för en av favoriterna på jobbet, lördag är det först jobb all day sen ut på julebord med jobbet på kvällen. söndag och måndag är flyttdagar. tog ledigt måndag så jag ska kunna flytta två dagar. tror det behövs. hur som helst. känns skitbra! lite halvstressad, men vafan. det går fint. får se till att snåla bara så jag har cash nog att gå runt den här månaden. tror jag inte blir imponerande på julklappsfronten i år. men vad ska jag göra? måste ju lägga massa extra på flyttbil och dep och hyra och allt vad det heter. så ja. det får bli så, tyvärr folkens. på tal om att spara har jag inte gjort det idag. jag har köpt sjukt massa kläder. för vi fick julgave från jobbet vilket innebar shoppa massvis för mindre pengar (; köpte massa kjolar och toppar och lite julklappar också. perfa. hoppas nu bara att jag hinner träffa personen i fråga under julen. vi får väl se. annars får det skickas. eller. jag vet inte. hur som helst. bra gaver. mja. nu ska jag se klart 21 jumpstreet, duscha, te'a och sova tror jag. springa imorgon. yes. wuh. pöz

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

oj vad mycket du hinner. skönt!

2009-11-25 @ 16:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback