underbara söndag

okej. nu har jag varit sinnessjukt duktig. tränade med sus i nästan två timmar idag. eller, en och en halv kanske det blev. men i allafall. skapligt mör nu. och efter gårdagens bravader var jag väl inte i toppskick innan heller. hur som helst. så jävla skönt. ingen söndagsångest längre för nu har jag gjort något av dagen. plus att jag nog har endorfiner? kan man få det av träning? jag tror det. alla som jobbar där är så glada, så borde vara så. hur som haver. vet inte om jag sagt det, men vårt internet kommer att sluta fungera från och med inatt, så efter idag har vi itne det på kanske 2-3 veckor innan vi fixar nytt, så ingen undrar var jag tagit vägen (ja, mitt liv är internet, så om jag helt plötsligt blir tyst här kan ju någon tro att jag gått och dött eller så). men kommer garanterat hitta ett sätt att vara här då och då i allafall. har snälla vänner med internet som jag förmodligen kommer utnyttja. men skype och sånt blir nog inte brukat förrän vi får eget igen. vi får se. sjukt pepp på att flytten är om två veckor i allafall. kommer bli så kickassbra verkligen. nej, nu ska jag dö till en film tror jag. älskar att det regnar ute idag. faktiskt. bästa söndagsslappvädret. indeed.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Du får ha det så bra utan internet. Kramar Mami

2009-11-16 @ 10:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback