f o o d p i c s

jag tittade akkurat in på kusinens blogg och insåg att jag fortfarande är förälskad i hennes matbilder. ser dem inte lika ofta nu som då eftersom jag är dåligare på att läsa bloggar än att kolla bilddagböcker. blev lika inspirerad att laga spännande mat den här gången. så imorgon är det dags för spenatsoppa och ägghalvor på TG21. jag kom också på att jag har ju faktiskt också en massa matbilder. för precis som med mathilda tycker jag om när maten ser god och inbjudande ut, inte bara smakar. så jag tänkte också bjuda på lite god mat jag lagat eller ibland bara ätit. börjar med dagens kvällsmys.
















haha insåg precis att all min mat ser likadan ut. grönsaker med qournbitar och matyoghurt. måste börja variera kosten tror jag bestämt. köttbullar nästa. nej, imorgon är helt klart spenatsoppedagen. då ska jag ta fina bilder också. tack mathilda åter igen för bra inspiration.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och jag undrar vad det där är som ligger på tallriken på bild två nerifrån. Är det en rutig quornbiff???

2009-10-06 @ 15:18:32
Postat av: Mathilda

Vad gott det ser ut! och jag har inte ätit än idag! MAT!

Vad är det röda med bröd och youghurtklick? Ser så gott ut. :)

2009-10-06 @ 15:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback