london day 2

dag två, söndag, inleddes med lite marknader. vi var på spitalfields bland annat, som förra året var kickass men som denna gången inte var superduper. mysigt att gå där, men jag fyndade inget! inte ens brillor, det jag hade sett fram mest emot då jag senast fann mina favoriter från spitfire. men men, kanske nästa tur? hur som haver, efter några marknader drog vi till carnabystreet. där har dom tapeter på utsidan väggarna. luv it. vädret var ganska kasst under söndagen och till och med lite regn, så vi struntade i shop och drog till bayswater och the swan för att mysa istället. där käkade vi både mat (traditionell fish&chips förstås) och efterrätt (festerätt, den var superfestlig och ja, lika mättande som den ser ut..). och guinness som man ju egentligen bara får dricka på irland men jag struntade i det för the swan är en sån mysig och ganska superengelsk pub. fick en bra feeling alltså. igen. kajsa körde även lite pokerfaceposer. och when i bayswater, måste man visa hur mycket man älskar det. så är det bara. när vi trötta och slitna ramlade in hemma hade erik gjort gormet-mat så vi proppade oss ännu en gång fulla. min mättaste dag ever tror jag.


















Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Jättefina bilder.. säger det en gång till även om jag redan sagt det på bdb :)

2009-10-17 @ 15:33:45
Postat av: Kajsa

Lackert Evelina, LACKERT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback