suck

idag finns det tre saker som ger mig rysningar. som får mig att må dåligt. för det första är det människor som är för lättpåverkade. förstår inte hur man kan byta hela sig som person för att anpassa sig till någon annan. att inte vara sig, men kanske är det för att personen i fråga aldrig brytt sig om att finna sig själv då det är mycket enklare att passa in, kanske är det även därför personen i fråga oftast hamnar i skiten. egentligen bryr jag mig inte alls om den här människans välmående. men det är bara en sån sak som får mig att bli arg, irriterad, må illa över. hur någon kan vara så lättformad. usch. ingen individ. och jag är otroligt glad att jag inte släpper in såna människor i mitt liv. verkligen. det andra som får mig att må lite dåligt idag är att jag är otroligt stressad. och ändå sitter jag här och skriver istället för att packa. men jag ska. packa. snart. och först visning. först. och nu kom sus hem och vi ska gå iväg ihop. vår första visning ihop. mysigt. den tredje saken är att jag precis såg ett klipp ur earthlings. kan inte släppa att människor är så känslokalla varelser. idioter. maktmissbrukare. jag hatar att vara en bland alla dessa ibland. för jag skäms. åt allas vägnar. idioti att vi tror att vi har rätt att behandla andra på annat vis än vi själva vill bli behandlade. nej, jag vet, släng in alla människor i småsmå burar, utan mat, kasta runt med burarna så vi bryter alla ben i kroppen. sen flå oss levande och gör päls av oss. utan dåligt samvete. gör det. för all del. helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback