tirsdag

justja. idag har jag och sanna varit effektiva också. gick upp 9 (med tanke på att jag somnade kanske 3 så var det en jäkla prestation. faktiskt) tog trikken ner till hausmannsgate och gick in på nautilus. vi hade bestämt oss för att finally ta tag i träning. så nu ska vi på första pass nästa vecka. ska bli skönt att komma igång med det. dessutom, om vi väljer att åka till töyen och träna har dom simhall. pörfäct ju. vi gick även till lebara och fixade telefonkort till sanna, äntligen, och jag beställde ett över datorn nu, fördi att jag vill ha kvar samma nummer som nu. har även varit och handlat samt ätit god frukost. och sitter nu och försöker beställa bussbiljett till sthlm men tydligen vill inte swebus att jag ska åka dit i helgen, så det går inte. men pratade nyss med mamma så hon skulle fixa det åt mig. jäkla bankkrångel. tur att man har mammor och pappor som hjälper till i nöden. och nu är det nöden. skulle även på hemligt uppdrag idag men till min besvikelse gick det inte att genomföra då butiken i fråga var stängd. shoot. men nästa gång. kanske till jul.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Fräslinn

vart i hela fridens namn är du miss Älg?

2009-10-20 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback