traveling fever?

okej, är det nu jag ska ha resfeber? och hur känns det? för som jag känner just nu känner jag ingen feber av rese. alls. just nu är jag rastlös, inte stressad, inte trött, inte rädd. bara rastlös. sitter och ser på greys, skriver här, dubbelcheckar min lista över packning. tar ur onödigheter som jag slängt i. vem tar med sig high heels när jag ska till staden med stort L? det kan jag hitta där ju, såklart, och glitter, wtf vi ska på grittrets glitterställe och köpa glitter. så ja. jag klarar mig. inga onödiga hårprodukter. inga förmångapar strumpor. inget jox. inga ting och tang för mycket. jag packar så minimal jag bara kan idag. duktigt. och rastlös. och vi har lägenhet. stressen är borta. nu är jag bara lite stressd. så antar att det är resfebern? annars skulle jag ju inte vara stressad. hur som helst. sluta babbla och sluta se på tv och kanske sova istället. som jag behöver. för att orka hela morgondagen galantstrålandeperfekt. hoppas london brings sunny weather.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Ha en underbar resa och hälsa den där trevliga du ska bo hos!

Älskar dig

Mamma

2009-10-09 @ 08:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback