when in oslo

sådär ja, nu är jag tillbaka från en lovely weekend i london. haft det helt underbart hos syskonen berggren som vanligt och det var strålande väder hela tiden, hur vanligt är det i regnstaden liksom? hur som helst. inte shoppat speciellt mycket faktiskt, mest ätit god mat ute varendaste dag och njutit av staden. även ätit god mat inne då mästerkocken var igång en kväll.

kommer upp lite bilder eftervart när jag orkar lägga in. kanske ikväll. jätteslut i kroppen nu efter en kall långpromenad med susen. precis vad jag behövde efter ca 10 timmars stillasittande (tog nästan det, drog från dom vid 10 imorse och kom hem 8, däremellan har jag suttit i princip hela tiden. huah!) så ska bara se på greys, data och dricka te under en filt hela kvällen tänkte jag. kanske börja några avsnitt sex and the city också. dags att se den igen, nu var det ju ca ett år sen, lite mer, och jag köpte boxen på stansted medan jag väntade på mitt flight så nu är det dags att se igen. nu flöt jag iofs iväg från ämnet igen. hur som helst haft en kickasshelg och nu längtar jag bara tills kajsa hälsar på här nästa gång!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Vad roligt att du har haft det bra. Jag längtar efter att få se bilder så klart.

kram Mami.

2009-10-14 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback