13.11 - godmorgon

okej, jag har givetvis varit vaken längre. inte jättelänge men ändå helt klart tidigare än såhär. hur som helst. är i full gång med att käka frukost efter att ha pratat med mamma en stund, kajsa en stund, och nu alltså bokat londonresa! yes, det blir av. och oktoberlondon är att se fram emot. åh. ska bli så mysigt. får se hur jag fixar flyget, kanske någon har lite hästtabletter jag kan få knapra? haha usch. är verkligen nojjig för flyg. men det går bra. detta är något jag måste lära mig att göra.

hade en riktigt bra gårdag och jag är inte alls jättesjuk idag. lite jättesjuk, men mindre jättesjuk än jag trodde att jag skulle vara. så peppat igång med musik hela morgonen och tänker också fortsätta med det. yum yum. sen kanske åka till röa och möta sanna på jobbet. säga hej till thompen kanske? sen blir det lugnt i kväll. alla behöver en kurerakväll om man är halvjättesjuk. så detta blir helt klart min.

men bra kväll igår som sagt. lektarn och tömmatanken-kväll. 10 kronor ölen säger man inte nej till även om man är lite sjuk. så är det bara. så vi satt där från fyra och var kvar till ja, tanken var tom? som var ca 9. alla var väldigt engagerade att tömma tanken. men jagtog det riktigt lugnt faktiskt. sjukan och vuxenevelina sa lite nej där. sen gick jag, maja och maria till justitien och pratade litteratur och hemligheter (och vuxenevelinan trivdes) i några timmar. sen hemgång. innan 1. och duktigt. huah. och som sagt. mår helt okej idag för att ha varit ute en sjukdag. faktiskt. nu ska jag se till att fånga den här dagen också och dra iväg på mys.

later skaters

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh vad roligt med London.. Go girl Go!!!!!!

Det där var lite flygpeppning :)

2009-09-12 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback