eoewkoe

ser på film och myser innan jobb. ignorerar att det är fint väder då jag hellre sitter under en filt med te och film. mycket hellre. det är något sorgligt i luften idag. kan inte riktigt sätta fingret på vad. vädret är vackert, livet borde vara underbart eftersom jag trivs med allt ungefär nästan inte 100% men nästan hela tiden. så jag vet inte varför. men det är sorg i luften idag. därför behöver jag iris och det känns precis som som som det sägs. klokord och det känns precis så. så jag behöver ventilera lite. för mig själv. och jag ska göra det idag. innan jobb. för på jobbet är vi glada och framåt. för jag älskar mitt jobb. där jag ska vara glad, för då är jag glad. och mina fina människor. jag längtar redan till dit. och till ikväll efter jobbet också. för att göra ingenting igen. för jag behöver såna dagar ett tag nu. pausdagar. utan andra än dom jag bor med. andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback