hide and seek

okej. har många dagens soundtrack känner jag. borde göra en dagenssoundtrackskiva. kanske. en är imogen heap. hon är underbar. verkligen. hur som helst, håller på att leta ny lägenhet nu. vet inte om jag nämnt det, men vi har sagt upp lägenheten här. måste hitta något större om vi ska bo ihop länge. skönt att ha ett varsit rum. så nu är vi på jakt. jätteroligt att leta verkligen. finns så mycket fint. tror jag ska gå på lite visningar i veckan. mailat till kanske 3-4 snubbar som hade intressanta och lagom billiga lägenheter. så får förhoppningsvis komma dit på visning. åh, så spännande. själva flytten är ju alltid jobbig. men jag älskar när man landat på ett nytt ställe. vet inte varför, men just nu gillar jag att flänga runt. överallt. så detta är höstens äventyr. ett av dom. yes!

kärlek
lala


.. och ja, jag är värdelös på att lägga upp bilder.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

jag kan verkligen inte förstå vart du har ärft din rastlöshet ifrån.. S

2009-09-02 @ 01:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback