läänn my love



den här fantastiska kvinnan spenderar jag många av mina bra dagar med. det är den bästa linn jag någonsin träffat, och förmodligen kommer att träffa. fick henne som vän av en långdragen slump egentligen. först träffade jag hennes underbara bror för hundra år sen. och även då henne men bara några få gånger. sen en gång då jag var ensam i oslo fick jag förfrågan om att hälsa på martin på fest, där jag återigen träffade den här underbara linn. efter det träffades vi då och då. sen drog lintotten iväg till sydamerika och lämnade mig alone i tre månader. var sådär, men hon hade kul, så får väl glädjas åt det i allafall. när hon kom tillbaks blev vi bill och bull. det känns så fint. en riktigt riktigt nära vän bara sådär. av en långdragen slump. och en av få människor i den här staden som jag bara kan komma hem till ganska oinbjuden och känna mig riktigt bekväm. så tusen tack till fina martin, för det första för att han är en så bra person och sen också för att jag träffade linn genom honom. och sen tack till underbaraste bästa linn. du är verkligen en solstråle (jag vet, jag är blödig nu, smörig också) och lyser upp de flesta av mina ibland gråa dagar. jag är så otroligt glad att jag har dig och hoppas du vet hur mycket jag uppskattar vår vänskap. för du är en fantastisk människa och vän.

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback