mjuzic

okej, vill bara tala om att min musiksvacka är totally over! när jag flyttade hit först, till pojkarna på tg29, så hade jag världens svacka. ville inte höra på musik alls, medan dom inte alls var på det spåret utan spelade hela tiden. sen nere på grüners var det ganska lugnt med musiken. tills lille fröken fräk kom dit. inte då heller hade musiksvackan gått över, så det var jobbigt att höra massa då med. sen flytta hit upp till tg igen. och nu finally är den över! jag hittar ny musik dagligen som jag älskar. tar in allt jag får av människor runt mig, lyssnar noga när jag är ute, i butiker eller på krogen eller whatsoever. och jag bara älskar det. dessutom är jag och google och spotify bästa vänner. vi jobbar bra ihop när det kommer till att jag hört en låt jag inte vet namnet på. hittar den ALLTID. så ja, jag bara älskar att vara tillbaka i det där med musik 24/7. just nu är det mest peppmusik. inte när sanna är hemma, då är det joshua som är vår gemensamma favorit. men när jag är själv är det bara sjungahögt och skutta runt som en galning. grannarna undrar säkert vafan jag håller på med. men åååh. det är så underbart! allt nytt jag har nu är min nya stora kärlek. och mitt jobb är underbart då vi nästintill bara spelar riktigt bra musik! yesyes pepp pepp! nu ska jag iväg till sistnämnda och förhoppnignsvis få ännu mer nytt att tycka om!

later skaters

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback