mysvandring

efter en jättebra dag på jobbet möttes jag upp av sanna vid bryggan och vi tog en promenad hem. påvägen över bron till markveien hade sanna sett massa spännande så vi gick dit. visade sig vara någon konstgrej, alltså, så svårt att beskriva, och jag hade ingen kamera, men längst hela älven var det maschaller och ljuskonst. det var stora drakar av lakan och lampor under, det var band som spelade, hundratusen ljus överallt, dansare, sånger hör och där. och tusen människor. tror någon sa att det hade något med höstdagjämningen att göra? något sånt. hur som helst var det fantastiskt. sådär att jag inte behöver hämta in någon mer kultur på hela det här året. så kändes det. som en spökvandring fast mysig, mysvandring. det var spännande för man visste aldrig var som skulle dyka upp härnest. åh. vackert. så jag och sus har haft en ritkigt mysig promenad ikväll.

nu väl hemma ska jag käka lite, sen packa inför sverigevistelsen i helgen. för imorgon efter jobbet åker jag och josie hemöver. BIL! så skönt, slippa trängas på bussen. slippa passa busstiden. rakavägenhem. åh. perfekt!

och kvällen idag, förrutom packning och det, ska fortsätta vara mysig. lite fin musik och te. yesplease

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback