segsöndag

okej. jag är förmodligen i övergångsåldern. sitter och äter otroligt nyttig frukost; pringles och dip och ser på idol. och jag STORGRÅTER! haha. den underbara father of a son-idolnils var med. och jag började störtgråta när dom såg att han skulle vara med. så nu undrar jag, är jag i någon skum övergångsålder? jag har nämligen efter första gråtattacken gråtit på varenda en som gått vidare. börjar bli lite uttorkad vid det här laget. funderar på att fylla på med en liter vatten eller så. annars skön dag. var lite seg när jag vaknade, men nu är allt bra. ingen ångest över att jag borde göra något idag heller, då det regnar massvis så ut är inte att tänka på. så nu har jag sett hela veckans idol (igen) och snart övergår jag till film. om jag orkar flytta mig till tvn och starta dvdn.. vi får väl se, filmvalet står i allafall mellan lammen tystnar, american history x, american gangster, requiem och into the wild. alla ruskigt bra filmen men vet inte vilket mood jag är på riktigt än. tur att idol inte är slut än.

snart kommer min lovely jo hem också. nice med lite segsällskap. sen ikväll är det något jag ska se på tv. minns inte vad det heter. nån svensk krimgrej. blir nog bra. tvdag. och jag får säkert liggsår. men jag älskar den här soffan. kommer inte kunna dumpa den. really. den är min precious. borde kanske klä om den istället?

hade förövrigt en fin kväll igår. start hemma hos maja (syrran, right?), vidare till lovely line och sen till revolver där maria senare mötte upp oss. mina high heels åkte av under slutet av kvällen. hade så sjukt ont men vägrade ta taxi utan gick hem duktig som jag är. skapligt ont i fötterna idag, men det är okej. fick även ett blåmärke på axeln då line bet mig, haha vem gör så?! knäppo. hur som helst lovely evening med lovely ladies. fick trevligt telefonsällskap på vägen hem också. emil med sina klokheter och jag med mina dumheter. så hemvägen blev inte alls så lång som den egentligen var. somnade direkt jag landade i soffan. bra helg, igen. jag gillar tigerstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback