sunshine

efter en trög start på dagen drog jag till jobbet. och som hela förra veckan går även den här veckan som en dans på rosor. dagarna går så snabbt att jag knappt hinner med och jag älskar det. mitt jobb är och förblir fantastiskt! efter jobbet blev det en spontanpromenad hem ihop med älskade finaste sunshine. det var riktigt längesen vi hade prime bara vi två och det behövdes. inte märkt att jag saknat henne egentligen. men nu när vi väl träffades insåg jag hur mycket hon faktiskt betyder för mig. så otroligt klok och bra människa. får alltid ut så mycket av att prata med henne. kloka svar på mina funderingar och massa bra bara. helt enkelt en underbar människa att ha i min närhet. vi bokade ingen ny date men en spontan snart igen tror jag blir bra. för ååååh vad jag tycker om min johanna. och även om det finns svårigheter och krångel i livet lyckas hon ändå vara den där sunshine som jag avgudar. tusen tack för fin kväll lovely!

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback