tribute

okej, måste bara lovorda min syster ännu en gång. som vanligt, som jag sagt tidigare, har hon världens bästa musiksmak i mitt tycke. visst, några snedsteg här och var. som att jag inte riktigt fattar varför hon gillar synth, whats up with that liksom? fast, iofs har jag inte gett det en ärlig chans. så kanske får göra det trots allt. jaja, det jag ville säga nu, igen, är att ännu en gång har hon hittat en låt (för hundra år sen som hon tipsade mig om men jag var nonchalant och inte hörde på den förrän idag) som är helt fucking amazing. det är en cello version av zeigeist - wrecked metal. yum, så den har jag njutit av den här dagen. även lite hedelig imogen heap, sister hazel, la roux, och annat gott. åh. älskar dagar då jag vill lyssna på musik. och dom blir allt tätare. till och med struntat i att se på serien jag hade tänkt idag för att lyssna. åh. älskar musikhöst. te och bra halvdeppiga låtar. its me shit.

snart jobb. efter en sjukt effektiv dag som jag pratade om tidigare. städat och verkligen rensat bort skit. love it. börjar tänka hur det skulle kunna se ut här om jag fick vara kreativ. skulle kunna bli en helschysst lya verkligen. och är lite si och så med min älskade soffa som jag ibland hatar. den är ju sunkig, men så mysig! mja. vi får se hur vi gör med den. undra om man kan färga ett helt sofftyg? möjligtvis klä om? filtar någon? mja. projekt helt klart.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback