17.01

haha idag hade jag massa fler besökare än vanligt. blev lite fundersam men insåg sedan att hey, jag fick ju gratisreklam från min vän lovis som i sin tur hamnade på framsidan av blogg.se pga sina extremt många frisyrer genom åren. riktigt kul inlägg förövrigt då jag känner igen så himla många lovisar där. och minns massa bra gamla tider med den där damen som för närvarande bor alldeles för långt bort (förvisso har vi alltidå bott långt bort. men still).

idag är ingen speciell dag. förresten. jag är bara trött på allt. även fast solen tittar fram nu - first time på skitlänge - så är jag halvless. ska bli så skönt med dear ol' manforrest i helgen alltså. jag behöver ladda batterierna ännu en gång. sen ska jag köra hårt fram till semestern.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

<3

Postat av: Erica

Alltid nice med fler besökare! :)

2010-04-29 @ 18:06:15
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Så du kommer till stan. Vi är där från fredqag till lördag. Hör av dig om du har tid nått eller så. Kram!

2010-04-29 @ 21:17:29
Postat av: Johanna

Vad kul med många besökare, man blir ju så peppad då! Fast även om jag läst din kompis inlägg så var det inte så jag hamnade här :P

2010-04-29 @ 21:21:30
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback