dear bobbie

dagens gitarrlåt. hörde den på mp3n på trikken till jobbet idag och bestämde mig att den nog är lätt att spela. vilket den ju såklart var. och jag behöver genast hitta en ny. för jag trodde det skulle ta ett tag. men inga svåra ackord någonstans så jag har alltså inte lärt mig något nytt. förrutom en ny sång. men inga nya kunskaper så att säga. och idag och igår har varit sjukt effektiva dagar på jobbet. jobbat tillsammans med maria - vilket jag aldrig egentligen gjort tidigare - och det har gått skitbra. gjorde om classic igår och idag dame logg. så nu är jag verkligen redo för en lugn helg. men det är så härligt när kreativiteten sprudlar sådär, och då man ibland får lite fria händer också. helt fantastiskt, skulle jag vilja påstå. nje, kanske är det dags att äta lite nu, och packa ur källaren. dom ska göra något där hela nästa vecka så vi behöver tömma vårt förråd. vilket kommer resultera i att det inte går att gå i lägenheten. men men, det blir nog bra. sussi hade visst börjat nu innan jag kom hem så det är nog inte så mycket kvar. tur att man har en ansvarstagande och bra sambo helt enkelt.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback