en timme en minut

tänk vad tio minuter kan göra. nu, bara rent morgonmässigt har jag hunnit med en dunderfrukost. hur ofta hinner jag det när jag ska jobba tidigt? jag har även hunnit välja vad som ska bäras idag, utan att stressa det minsta. tio minuter extra för att jag skulle hinna allt detta. ändå tänker jag inte gå till jobbet. alltså missförstå mig rätt, jag ska jobba, jag tänker bara inte promenera dit. anledning: min matlåda är kladdig. jag går hem istället. deal. helgen blir lugn, suss är i sverige och jag tänker bara göra ingenting. precis börjat se säsongerna med greys, och tänker fortsätta med det hela helgen. det blir nog lätt. kanske även träffa lite vänner, som man ju borde på sin lediga helg då vädret ska bli topp. men jag vet inte, ja, jo. jag ska.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback