H&M BABY, H & M!

införskaffat lite nytt inför våren och framförallt sommaren. två finfina skor (som legat i garderoben allt för länge) som snart ska få se asfalt för första gången. fick även med mig två toppar från garden collection hem från jobbet. den på bilden och sen en singlet i samma stil men helvit. hur fint som helst. väntar med dessa tills sommaren är här. sen jeansshortsen of my dreams med hög midja och massvis med knappar, att man får världens postmanröv eller möjligtvis äppelstjärt gör inte så mycket. får helt enkelt hänga mycket vid väggar i sommar och bara visa framsidan av dom. yes, i luv i my job. åter igen. och på lördag kör jag påskjärnet medan alla andra smäller i sig påskmat. sen på eftermiddagen ska jag umgås med 2/4 av min underbara fina familj som kommer hit på besök. totally guldhelg alltså. och nu. sova.










Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

den där tröjan ser luvv ut (som du skulle sagt va?) och du är fin fin fin!

Postat av: Josefiiin

hahaha åh va jag gillar o läsa din blogg. "då får jag hänga mycke vid väggar i sommar" haha men äsch, tror du är snygg ändå, så häng i parken me mig istället;)

2010-04-04 @ 12:55:31
URL: http://poopie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback