spontaniz

okej. planen var att jag skulle möta upp sanna efter jobbet. hon var hos anna och klippte sig så planen var att svänga förbi där, säga hej till anna och sen ta en promme ihop med sus hem. just det där att följa planer är ju kul, men ännu mer kul att ibland kliva utanför. som att när sanna precis var klar och vi skulle gå, istället bara bestämma att ja, men lugg vore ju kul. så lugg fick det bli. min första, riktiga, sen jag var liten. ungefär. och jag trivs. anna är kickass. min alldeles egna personal hairdresser. hur bra som helst. kärlek till dig!




Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

ditt msn bökar så jag skriver här. det blev ju HUR FINT SOM HELST! riktigt bra exempel då hårfärg och frisyr passar helt perfa ihop!

Postat av: Mamma Anna

Jättefint!

2010-04-28 @ 07:41:08
Postat av: Kajsa

You are veckans babe tror jag! Jättesnyggt ju!

2010-04-28 @ 22:03:54
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: Betty - ed ny adress *rotlös tjej*

meh! durå. värsta snygga tjejen. firar din fina fripp med choklad.

2010-04-29 @ 18:17:01
URL: http://cancelsunday.blogspot.com
Postat av: emma

fina fina ewe! jätte snyggt!

2010-04-29 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback