22.05

jag är väldigt kluven inför kommande helg. vill gärna hem och hälsa på, men samtidigt är ju jag och sanna spariga av oss nu för tiden. jag försöker verkligen här. jag har ett nytt mål att spara till och jag vill att det blir uppnått så snart som möjligt. ska köpa en ny dator, som går att stänga och som dessutom har fungerande batteri. och är liten. så det är mitt mål. därför ska jag snåla som fasen fram tills dess. så blir kanske inte karlskoga förrän nästa lön, helgen den 22a maj där. tror det blir då? men jag är verkligen hemmasjuk också. och, vad ska jag göra här i helgen? åh. detta är så svårt att bestämma sig för. mycket. det får dröja några dagar till. hur som helst. jag saknar alla hemma, så vet ni. mycket. och jag skypedatear gärna i veckan i hopp om övertalning att jag ska åka hem. jag vill egentligen. och är saknig, både på karlskoga som stad och alla fina människor i och runt om den staden. huah. jaja. jag har reservplan om jag väljer att stanna här i allafall. minigolf och glass med tjejorna på markveien längre ned. kan bli ruskigt mysigt. vi får se helt enkelt.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja kom till kga! Familjen Frykberg firar valborg där! :)

2010-04-26 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback