shöppöt

jag gick upp tidigt idag, för att gå till jobbet på kick-off och äta frukost. började inte förrän senare förstås, så efteråt tänkte jag göra lite ärenden. lämna tillbaka ting på CO, besöka anna, köpa färg och så vidare. men det jag gjorde istället för allt (förrutom besöka anna, det gjorde jag ju) var att jag trillade in i en butik, och var kvar en stund. gick därifrån med två fina höstplagg. jag behövde det. fick sån höstkänsla idag påväg till jobbet. promenaden var kall (iofs en timme tidigare än vanligt, men still) och tror det är håret som gör det. orange för mig betyder höst. varje augusti i jättelänge har jag lyckats bli orange, slår inte fel. så hur som haver, fick med mig lite fint hem. och jag är verkligen redo för höst. igår var robin här och skvallrade över lite te till och med! jag har halkat in i halsduks&te-stadiet redan. i augusti. hur ska detta gå. nu behöver jag popcorn, kärleksfilm, promenader i timmar och fotograferande. det är höstens plan. den enda. och en trip till london. det vill jag.






Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åå blåa tröjan - SÅ fin!

Och DU i RÖTT!

Och kavajen!!

Fynd!

2010-08-25 @ 15:43:05
Postat av: lovisa/polichinelle

alltså när du sa orange trodde jag att du menade ljust, det var därför jag kanske inte peppat så mycket. men den här färgen var ju underbar, din ögon bara poppar!

Postat av: Mamma Anna

fintjejen!

2010-08-25 @ 21:27:26
Postat av: c

fintju

och du passade dödsbra (igen, smittotjej) i grå/lila!

2010-08-25 @ 22:05:58
Postat av: Cassandra

puss fintjejen!

2010-08-26 @ 11:00:49
URL: http://skatanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback