weekendz







helgen har varit så händelserik! först i lördags jobbade jag hela dagen. det gick dunderbra, var sliten som ett djur när jag kom hem. sus och jag planerade en fin och lugn hemmakväll. benji blev hitbjuden på lördagshäng. men redan när vi lagt på i telefonen bestämde vi oss för att nejtusan. klart vi ska ut. så vi suited up och bjöd hit majorarna. sen svängde vägen emot onkel donald. där plankades det in genom en buske (det är väldigt moget att planka för att man inte orkar stå i kö. för inträdet var ju gratis, och vi var ju tillräckligt gamla) för att sen dansa sönder hela natten lång. söndagen började senare än planerat. men när vi väl vaknat till liv for vi till huk och solabadaumgicks hela dagen. sen hem, byta om, för att sen möta upp på olivia på majorstuen för middag med majorna + henriette. och än var inte söndagen över. för sen tog jag och sus en promenad hem, chilled out en stund, för att sen välkomna robin hit igen. och åh vad vi har saknat honom! vår extrasambo som vi får finbesök av då och då.

på tal om besök har vi infört en ny grej gällande vår fulfinsoffa. varje person som lyckas övernatte i den får sitt namn printat och fint klistrat i kronologisk ordning på soffans högra armstöd. det är nämligen ganska vågat att sova i den här otroligt fina soffan. man vet inte riktigt hur fräsh den är. heller inte hur många uteliggare eller liknande som övernattat i den tidigare. hittills har vi tre brave souls som lyckats, jag själv inräknad. well. nu royal tenenbaums och frukost. imorgon ikea med sus & lill-robin.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Betty

men åååh! jag som är så modig borde nästan prova att sova på soffan. Den som är så tjusig kan ju omöjligt vara ond.

Postat av: Mamma Anna

men du har ju alltid varit en modig tjej så det är väl inte konstigt att du vågar sova i soffan :)

kram mami

2010-08-16 @ 12:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback